Nykyaikaiset myynnin ja asiakashankinnan työkalut

Myynnin ja asiakashankinnan toiminnanohjaus

Asiakashankinnan ja myynnin tarpeisiin firasoriin on rakennettu markkinoiden edistyneimmät työkalut asiakkaiden kontaktointiin ja asiakashallintaan. Firasorin soittokone on työkalu asiakashankintaa, käyntien raportointiin ja asiakashankinnan seurantaan. Edistyneen karttapohjaisen CRM:n avulla näet yhdellä silmäyksellä missä kohtaa myyntiputkea asiakkaasi ovat. Karttatyökalun ansiosta asiakkaiden kontaktointi on tehokasta ja helppoa. 

Asiakashallinta

Firasorin asiakashallintajärjestelmään voit ajaa sisään asiakasrekistereitä, kontaktoida heitä ja sopia jatkotoimenpiteistä niin, että järjestelmä muistuttaa sinua kun sovittu ajankohta lähestyy. Tämä on erinomainen työkalu erityisesti niille jotka tekevät työkseen asiakaskontaktointia.

Karttapohjainen ohjelma

Karttapohjainen CRM

Karttapohjaisesta CRM:stä näet yhdellä silmäyksellä missä kohtaa myyntiputkea asiakkaasi ovat. Lisäksi voit kontaktoida asiakkaita suoraan karttasovelluksesta ja raportoida kontaktoinnin lopputuloksen. Tällä työkalulla tehostat erityisesti kenttämyynti- ja kontaktointia työkseen tekevät henkilöstön työtä.

Myynnin raportointi ja seuranta

Firasorin automaattiset raportointityökalut keräävät reaaliaikaista dataa myynnistänne ja kattavien raporttien avulla markkinoinnin-, asiakashankinnan ja myynnin seuranta on helppoa.

Myynnin seuranta